loading...
♥ کافه عاشقانه های تهران 2 چت♥
♥ادمین♥ بازدید : 31 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



من به خواب خشکسالی دلخوشم هیچ کس تنهاییم را سر نزد با سکوت این حوالی دلخوشم



ارسال توسط:مینا



***********************



خدایا!چ دنیای غریبست.غریبوار ب دنیا می آیی,غریبانه زندگی میکنی و در غریبی رخت بر میبندی.



ارسال توسط:1988***0917

 

من به خواب خشکسالی دلخوشم هیچ کس تنهاییم را سر نزد با سکوت این حوالی دلخوشم


ارسال توسط:مینا



***********************



خدایا!چ دنیای غریبست.غریبوار ب دنیا می آیی,غریبانه زندگی میکنی و در غریبی رخت بر میبندی.



ارسال توسط:1988***0917













بسلامتی زانوهام که وقتی عشقم رفت.بغلشون نکردم که یه گوشه بشینم روشون .وایسادم تا بگم بدون عشق هم میشه زندگی کرد


ارسال توسط:بهاره





در برابرم مشت میکنی؟...میپرسی:گل یا پوچ؟!در دلم میگویم:فقط دستانت...



ارسال توسط:بهاره

اس مس جدید



ب من بخند,دوست دارم بخندی ,من ب احساسم,خنده ات یعنی هستی,یعنی با منی,دوستت دارم,بخند,ب من بخند,دوست دارم باعث خنده ات باشم ,اصلا من دلقک,تو بخند




ارسال توسط:1988***0917





کاش فقط بودی!وقتی ک یغض میکردم بغلم میکردی و میگفتی:ببینم چشاتو؟منو نگاه کن!اگه گریه کنی میذارم میرم!



ارسال توسط:8010***0913


اس ام اس عاشقانه



در کوچه های دلم...مشکوک قدم نزن!!اینجا جز خودت کسی نمی یابی....



ارسال توسط:رهگذر






دقت کردی؟وسط دعوا اعصابت ک داغونه...وقتی میگه"عزیزم"بغضت سنگینتر میشه...؟



ارسال توسط:8010***0913


متن عاشقانه



مثل کبریت ,حالتی "غریب" دارم!انگار که میدانم ساخته شده ام تا:"بسوزم



ارسال توسط:هانی جون


اس ام اس عاشقانه


خوب یا بدشو نمیدونم ...ولی من اینم حداقلش اینکه صادقانه خودم هستم برای رضای کسی فیلم بازی نمیکنم



ارسال توسط:1240***0933





وایسته شدم به تو بی آنکه بدانم وایستگی وام های کوتاه مدتی هستند با بهره های سنگین!



ارسال توسط:مینا




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وبسایت رسمی تهران تو چت خوش امدید امید وارم تو این وب بهتون خوش بگذره اگه خواستیت با کاربرای دیگه اینجا چت کنید به این ادرس زیر برید tehran2chat.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 338
  • بازدید ماه : 338
  • بازدید سال : 3,360
  • بازدید کلی : 49,586