loading...
♥ کافه عاشقانه های تهران 2 چت♥
♥ادمین♥ بازدید : 494 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



یه نفر میره چین واسه مسافر کشی,هر موقع میخواد کسیرو سوار کنه میگه شوخی نکن !!!همین الان سوارت کردم !!!خخخخ



ارسال توسط:8696***0915


***********************


مورد داشتیم طرف خفاش دیده از خنده غش میکنه,ازش میپرسن چته؟میگه تا حالا موش با چادر عربی ندیده بودم!!!




ارسال توسط:خاطره


 



یه نفر میره چین واسه مسافر کشی,هر موقع میخواد کسیرو سوار کنه میگه شوخی نکن !!!همین الان سوارت کردم !!!خخخخ





ارسال توسط:8696***0915


***********************


مورد داشتیم طرف خفاش دیده از خنده غش میکنه,ازش میپرسن چته؟میگه تا حالا موش با چادر عربی ندیده بودم!!!




ارسال توسط:خاطره






***********************

سگی نزد شیر امد و گفت: با من کشتی بگیر!شیر سر باز زد و نپذیرفت .سگ گفت:نزد تمام سگان خواهم خواهم گفت که شیر از مقابله با من می هراسد!!شیرگفت:سرزنش سگان را خوشتر دارم از اینکه شیران مرا مسخره کنند که با سگی کشتی گرفته ام....!!!




ارسال توسط:مهدی



اس ام اس جدید


وقتی کسی اذیتت میکنه 42 تا ماهیچه لازمه تا اخم کنی,اما فقط 4 تا ماهیچه لازمه تا دستت رو دراز کنی و بزنی پس کلش



ارسال توسط:8481***0938


اس ام اس جدید

خدا جون میگم خبر داری شوخی شوخی داریم پیر میشیم...قرار نیست یکم ما رو به آرزوهامون برسونی؟؟




ارسال توسط:6364***0938


اس ام اس باحال


اهای اونایی ک یکی دوستتون داره ...اره با شمام...هیچی...میخواستم بگم خوشبحالتون.....





ارسال توسط:2714***0910

اس مس جدید


بعد سال ها با قلیانی که همیشه پرتقال می کشیدم دوسیب کشیدم !
ولی باز هم طعم پرتقال میداد چه تلخ است قصه ی عادت . . .



ارسال توسط:مانی



اس ام اس 93

به بعضـیـآم بـآید بگی :
این خری که تو چشـآی من میبینی ،
سـآیه ی خودته فدآت شم ...


ارسال توسط:حسرت


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وبسایت رسمی تهران تو چت خوش امدید امید وارم تو این وب بهتون خوش بگذره اگه خواستیت با کاربرای دیگه اینجا چت کنید به این ادرس زیر برید tehran2chat.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 3,207
  • بازدید کلی : 49,433