loading...
♥ کافه عاشقانه های تهران 2 چت♥
♥ادمین♥ بازدید : 33 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (1)

زندگی دفتری از خاطره هاست,یک نفر در دل شب یک نفر در دل خاک,یک نفر همدم خوشبختی,یک نفر همسفر سختی هاست,چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد همه همسفریم


ارسال توسط:نسیبه




***********************




بیخیال رفیق...آنهایی ک با من و تو راه نیامدند برای دیگران دویدند

زندگی دفتری از خاطره هاست,یک نفر در دل شب یک نفر در دل خاک,یک نفر همدم خوشبختی,یک نفر همسفر سختی هاست,چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد همه همسفریم


ارسال توسط:نسیبه




***********************




بیخیال رفیق...آنهایی ک با من و تو راه نیامدند برای دیگران دویدند



ارسال توسط:1232***0913










از کی بپرسم که چرا....؟؟؟؟


ارسال توسط:بنفشه تقدیم ب عشقش A



ب دعا نویس گفتم:جوری بنویس ک حتما بیاید .گفت چه کسی؟گفتم :مرگ



ارسال توسط:1809***0933



اس مس عاشقانه اسفند 92


کفشهایت کو؟میخواهم آنها را بردارم تا مثل بی وفایان هوس رفتن نکنی....!



ارسال توسط:1232***0913


اس مس 93


رفت...نفرینش نمیکنم همین که دیگر کسی اندازه ی من دوستش ندارد برایش کافیست....



ارسال توسط:زهرا س



دستمال که هیچ کل زندگی ام زیر درخت آلبالو گم شده است



ارسال توسط:1988***0917


اس ام اس جدید 93



من دعا میکنم تو را داشته باشم تو دعا میکنی من دیگر نباشم بیچاره خدا...



ارسال توسط:پریا



"آشق"را از این ب بعد ب این شکل بنویسید! چون همیشه سرش کلاه میرود!!!!



ارسال توسط:2714***0910


اس ام اس جدید 93



چشمانش سگ داشت !سگی ولگرد ک برای همه دم تکان میداد....



ارسال توسط:ALONE


اس ام اس جدید


میشه ازت ی خواهشی کنم ؟بیا این تیغو  بزن تو قلبمو تیکش کن تا برای آخرین لحظه مرگم باور کنم دوستم نداری



ارسال توسط:3455***0910 تقدیم ب میلاد




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الناز در تاریخ 1393/03/12 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز!

وبلاگ خيلي زيبايي داري!

لطفا به منم سر بزن!

و برام نظر بذار که بدونم اومدي!

منتظرما!

شکلکشکلک
-----------------.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وبسایت رسمی تهران تو چت خوش امدید امید وارم تو این وب بهتون خوش بگذره اگه خواستیت با کاربرای دیگه اینجا چت کنید به این ادرس زیر برید tehran2chat.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 343
  • بازدید سال : 3,365
  • بازدید کلی : 49,591